Re: durmayan fan !

Merhaba,

cpufreqd, sisteminize bazı modülleri eklemeden çalışmayacaktır. Örneğin
ben AMD Athlon XP+ 3000 işlemci kullanıyorum ve şu modülleri ekliyorum
modprobe ile:

cpufreq-powersave
cpufreq-userspace
freq-table
powernow-k8

powernow-k8 adlı modül AMD için kullanılıyor, diğerleri eklemeniz
gerekenler arasında... Ve tabii ki kendi işlemcinize göre centrino ile
ilgili olan modülü eklemelisiniz. cpufreqd'nin bundan sonra çalışması
gerekiyor.

Acpi ve acpid kurmanız gerekir. Bundan sonra bilgisayarınızın kapatma
tuşu, işlemci sıcaklığını ölçme gibi özelliklerini kullanmaya
başlayacaksınız.

--
Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
http://raptiye.org