phyton mu? java mi?

Arkadaslar merhabalar...

Hepinizi kocaman kucakliyorum. Bu forumlar sayesinde dogru yonlendirildigim icin hizlica yollar katettim. O yuzden hepinize, ozelliklede yardimlarini esirgemeyenlere cok cok tesekkur ederim.

    Hemen konuya girmek istiyorum. Bir proje yapmaktayim ve bu projenin bir kisminda cep telefonu kullanmak zorundayim. Dolayisi ile cep telefonuna yazilim uretmem gerekiyor. Bu kisim icin hangi programlama dilini sececegime karar veremedim. Yani onumdeki 2 programlama dilinden hangisini sececegime karar veremiyorum. Bu dil ya Phyton olacak yada Java olacak. Yada onerdiginiz baska bir dil varsa oda olabilir. Ama benim bu proje icin optimum gordugum dil bunlardan biri.

Projenin bu kisimdaki amaci: ceptel in portlarini kullanarak donanim kontrol etmek.

ilnizden dolayi cok tesekkur ederim. Hepinize kocaman sevgi ve saygilarimi iletiyorum.

Tolun.
tolun286@yahoo.com