Re: HPLaserJet 1010 yazıcımı doğru olarak nasıl tanıtabilirim?

07.03.2006 tarihinde Serkan ATEŞ <serkanates@armafiltre.com.tr> yazmış:
http://hpinkjet.sourceforge.net/install.php#cupsusb

İyi çalışmalar dileklerimle..

Merhaba,

Belirttiğiniz dökümanda yazılanları adım adım takip ettim ve hp-toolbox yazılımı ile yazıcımın yüklendiğinide gördüm fakat test sayfası yazdırmak istediğimde hiç bir şey olmuyor. Yani yazıcım çalışmıyor.

http://localhost:631 ' den test sayfası yazdır dediğimde de yazıcım çalışmıyor.Test sayfasını yazdır dedikten sonra Jobs kısmına baktığımda ise şöyle hata ile karşılaştım:

"JOBS

Error:

client-error-not-possible"

Acaba bir yerde hata mı yapıyorum? (Tanıtım sırasında Device kısmından sonra bende HP ile ilgili iki seçenek çıkıyor:HP ve HP(LIP). Ben HP(LIP) olanını seçerek devam ettim)