Re: HPLaserJet 1010 yazıcımı doğru olarak nasıl tanıtabilirim?

Pzt, 2006-03-06 tarihinde 17:32 +0200 saatinde, adem aydemir yazdı:
Merhaba,

Belirttiğiniz adresten yazıcımla ilgili PPD dosyasını indirdim fakat sonrasına linux bilgim ve tecrübem yetmiyor.

Bundan sonra ne yapacağım?

Gnome menüsünden sırasıyla Masaüstü > Yönetim > Printing'i seçin, Yeni Yazıcı Ekle'yi çift tıklayın... yazıcınızın bağlandığı portu belirtin (paralel port veya USB), ardından "install driver"'a tıklayıp açılan pencerede PPD dosyanızın bulunduğu dizine geçerek (muhtemelen /home dizini altında veya /home/<kullanıcı_adınız>/Desktop dizininde) ilgili PPD dosyanızı seçin ve "Aç"'a tıklayın. Sonra da "Bitir" butonuna tıklayın. Normal koşullarda yazıcınız yüklenmiş olmalıdır. Bundan sonra, çeşitli ayarları "Became administrator" tuşunu tıklayarak yapabilir ve test sayfası yazdırabilirsiniz...
Umarım işe yarar...

İyi çalışmalar,
Olcay Kunal