Re: HPLaserJet 1010 yazıcımı doğru olarak nasıl tanıtabilirim?

Daha önce böyle bir hata ile karşılaşmadığım için yardımcı olamıyacağım ancak cups için log dosyalarını kontrol ederseniz daha detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.

Detaylı incelemedim ancak aynı dertten muzdarip bircok arkadaş aynı sorunu google'a sormuş [1].

[1] http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=hp+client-error-not-possible&meta=

adem aydemir yazmış:

07.03.2006 tarihinde *Serkan ATEŞ* <serkanates@armafiltre.com.tr <mailto:serkanates@armafiltre.com.tr>> yazmış:

    http://hpinkjet.sourceforge.net/install.php#cupsusb

    İyi çalışmalar dileklerimle..

Merhaba,

Belirttiğiniz dökümanda yazılanları adım adım takip ettim ve hp-toolbox yazılımı ile yazıcımın yüklendiğinide gördüm fakat test sayfası yazdırmak istediğimde hiç bir şey olmuyor. Yani yazıcım çalışmıyor.

http://localhost:631 ' den test sayfası yazdır dediğimde de yazıcım çalışmıyor.Test sayfasını yazdır dedikten sonra Jobs kısmına baktığımda ise şöyle hata ile karşılaştım:

"JOBS

Error:

client-error-not-possible"

Acaba bir yerde hata mı yapıyorum? (Tanıtım sırasında Device kısmından sonra bende HP ile ilgili iki seçenek çıkıyor:HP ve HP(LIP). Ben HP(LIP) olanını seçerek devam ettim)