HPLaserJet 1010 yazıcımı doğru olarak nasıl tanıtabilirim?

Merhaba,
HPLaserJet 1010 yazıcım var. Bunu Debian-Unstable sistemime doğru olarak tanıtamadım. Daha önce Sarge' de cups ile tam olarak tanıtabilmiştim. Şimdi de aynı şeyleri yapmama rağmen cups' da "HPLaserJet 1010" ismiyle tanımıyor. Genel bir isim "HPLaserJet" driver' ları ile  tanıtabiliyorum.
Sıkıntım, yazıcı denetimi için "HPLIP Tollbox" yazılımını kurduğumda sistemimde HP bir cihazın bağlı olmadığını, cups ile yüklememi bildiren bir mesaj ile karşılaşıyorum ve programa girmeden kapatıyor.
KDE'nin yazdırma yöneticisini incelediğimde cups ile tanıttığım HPLaserJet 1010 yazıcının üretici firmasını Epson olarak gösterdiğine dikkat ettim.
Yazıcıdan çıktı alabiliyorum ama win' deki gibi baskı yapmıyor. Biraz daha silik basıyor. (Dpi ayarını en üst seviyeye getirmeme rağmen)
HPLaserJet 1010 yazıcımı nasıl doğru olarak tanıtabilirim?
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim?