Re: Grub-Lilo

Grub kalmis, fakat hersey yerliyerinde calisiyor. Sagolun.

On 3/5/06, Selim T. Erdogan <selim@cs.utexas.edu> wrote:
Mehmet Haldun,  4.03.2006 tarihinde şöyle yazmış:

>    Fakat sorun bundan sonra, routerimi reset edip, restart ettim
>    bilgisayari. Grub ekraninda Windows XP artik cikmiyordu.
>    Recovery Mode, ile acip Grub konfigurasyonuna baktim. Orada XP icin
>    boot komutunu göremedim. Grubu Synaptic ten kaldirip Lilo yu yükledim.
>    Fakat restart ettigimde yine ayni ekran karsima cikiyor, Grub ile
>    windows xp yi boot edemiyorum. Su anda Grub'u kaldirip, Lilo'yu kurup
>    bunun üzerinden boot etmeyi düsündüm ve yine synapticten lilo yu
>    yükledim. Fakat restarttan sonra yine karsima grub cikti ve XP yine

Lilo için ayarları /etc/lilo.conf dosyasında yapıp sonra /sbin/lilo
komutuyla etkinleştirmeniz gerek.  Diğer işletim sistemini başlangıç
seçeneklerine eklemek için /etc/lilo.conf içindeki örneklere
bakabilirsiniz.)

(Ama grubdan memnunsanız Azer Demir'in yazdığı şekilde menu.lst
dosyasını düzenleyip grub kullanmaya devam edin bence.)