Grub-Lilo

Merhaba,

Az önce firefox icin eklenti ekledikten sonra internet sorunu yasadim. Fakat internet sorununu söyle diyeyim. Gaim gibi baglantim olmasina ragmen sayfa aciliminda sorun oldu. Firefox ile yasadigimi düsünüp diger browserlar ile denedim, yine de olmadi. Sonra bu extensionlari kaldirdim, fakat degisen bir sey olmadi. Eklentiler de gerci Firefox un official sitesindenkileri indirdim. _javascript_, Hava raporu vs. gibi programlari indirdim.

Fakat sorun bundan sonra, routerimi reset edip, restart ettim bilgisayari. Grub ekraninda Windows XP artik cikmiyordu.

Recovery Mode, ile acip Grub konfigurasyonuna baktim. Orada XP icin boot komutunu göremedim. Grubu Synaptic ten kaldirip Lilo yu yükledim. Fakat restart ettigimde yine ayni ekran karsima cikiyor, Grub ile windows xp yi boot edemiyorum. Su anda Grub'u kaldirip, Lilo'yu kurup bunun üzerinden boot etmeyi düsündüm ve yine synapticten lilo yu yükledim. Fakat restarttan sonra yine karsima grub cikti ve XP yine yok.

Simdi sasirdim. Ne yapacagimi bilemedim. Debian Sarge kullaniyorum. Linux ta sorun yasamiyorum su anda. Recovery mode dan yaziyorum hatta simdi. Normal debian ile baglanmayi henüz denemedim. Fakat XP icin boot sorununu, grubu ucurup Lilo kurup halletmeyi planliyordum.

Bana fikir ve komutlariniz var mi? Rica ederim yardimlarinizi...

Saygilarimla
Mehmet Haldun