K8M800 Unichrome Pro IGP

Merhaba,

Elimde 3D hızlandırmasını aktive etmek istediğim K8M800 Unichrome Pro IGP onboard bir ekran kartı var.

Proje sitelerinde (openchrome.org / unichrome.sf.net / www.viaarena.com) K8M800 desteğinin henüz tam oturmadığından söz etmelerine rağmen, konuya iyimser yaklaşmaya çalışıyorum :-)

Şu ana kadar, Breezy ve Dapper Fly4 ile hüsrana uğramışlığım var. Ubuntu'ya dair forum'larda konuşulan "kirli" yöntemlerin hemen hepsi güncellemelerle geçerliliğini yitirmiş durumda anlaşılan :-( Vakit bulduğumda bir de sid ile denemek istiyorum. Geçenlerde experimental deposunda xorg için bir via sürücüsü görmüş olmam da beni umutlandırdı.

Acaba aktif olarak via çipsetli (unichrome) onboard ekran kartı kullanan ve (tercihen) Debian tarzı kurulum için bana yol/yordam önerebilecek birileri var mı?

Teşekkürler,

--
Murat Sağlam
Hypnos Bilgisayar Teknolojileri