Re: ipw2200 tanıtımı

Merhaba,

* Yilmaz Bilgili [2005-09-29 11:25:24+0000]

> Benim kernelim 2.6.12 ve kablolu ethernet eth0, kablosuz da eth1 olarak
> görünüyor. Bilgi olarak vermek istedim.

Dogrudur.  Ontanimli ag arayuz isimleri bircok faktore bagli.  Tabii
arayuz ismini cekirdek parametreleriyle oynayarak veya arayuzleri
MAC'lere gore etkinlestirerek cekirdek guncellemelerinden etkilenmeyecek
bir yapilandirma kurmak mumkun.  Son gunlerde yaptigim birkac Sarge
kurulumunda ontanimli 2.4.x ile 2.6.12 arasinda boyle bir farklilik
gozledim.  Niyetim bu sonucu genellestirmek degildi aslinda, "tipik
durum bilgisi" vermek istedim, bu bilgiyi geri aliyorum. :-)