Re: fare 3. tuş (optik,yuvarlak aygıt)

Selamlar

/etc/X11/xorg.conf icerisinde (eger XFree86 kullaniyorsaniz, xorg.conf
yerine XF86Config-4 icerisinde)
Section "InputDevice"
        Identifier      "Configured Mouse"
        Driver          "mouse"
        Option          "CorePointer"
        Option          "Device"                "/dev/input/mice"
        Option          "Protocol"              "ImPS/2"
        Option          "Emulate3Buttons"       "false"
        Option          "ZAxisMapping"          "4 5"
EndSection

seklindeki ifadeyi gordugunuz yerde, ZAxisMapping opsiyonunu yukarida
gorunen sekilde ekleyip, X sunucunuzu tekrar baslatirsaniz, tahminen
sorun cozulecektir.

iyi calismalar
goktan