Re: hylafax

dediğiniz gibi mimencode satırını kaldırdım.tif i de pfd yaptım.olay bitti.hylafax daki faq da eskimiş herhalde.
debianını önerdiği ve gerekli dediği paketlerden başka hiçbirşey kullanmadım.boşu boşuna uğraşmışım o kadar encode lar ile:)

bu Faxdispatch dosyası içeriği

FILETYPE=tif;
SENDTO=FaxMaster;
MIMENCODE=bin/uuencode_it;

Probleme yol acan satir MIMENCODE satiri olmasin? Emin degilim ancak boyle bir satira
ihtiyaciniz olmayabilir. Sanki bu satir, size mail attach edip gonderilecekken
mailin icerigini hatali bir sekilde temizliyor, sifirliyor gibi geldi bana.
Belki cok onceki surumler icin gecerli bir satir olabilir ancak yeni surumlerde
buna gerek yok gibi.