Re: XFree86 hatasi

Merhaba,

Fatih Ölçer yazmış:

XKB yapılandırılması etkinleştirilirken hata.

Muhtemelen dahili X sunucu sorunu.

X sunucu sürüm bilgisi:

The XFree86 Project, Inc

40300001

XFree 4.3.0 kullanıyosunuz.

Karmaşık XKB yapılandırması ile ilgili bilinen sorunlar var.

Daha basit bir yapılandırma deneyin ya da daha yeni bir XFree yazılım sürümü
edinin.

Eğer bu durumu bir hata olarak bildirirseniz, lütfen bunları ekleyin:

- xpop -root | grep XKB çıktısı

- gconftool-2 -R /desktop/gnome/peripherals/keyboard/xkb çıktısı
bu hatayı bir zaman ben de almıştım, şimdi tam hatırlamıyorum ama gnome ve x arasındaki klavye yada yerel uyuşmazlığından kaynaklanıyordu. terminalde herhangi bir türkçe karakter problemi var mı? yada gnome'da türkçe karakterlerle oluşturulan bir dizin yada dosyanın türkçe karakterlerini görememe problemi? yapılandırma düzenleyicisinde "/desktop/gnome/peripherals/keyboard/xkb" bölümüne gidip buradaki klavye ayarlarınızın x için yaptığınız ayarla uyuşup uyuşmadığına da bir bakar mısınız?

bir sürü öneri sürdüm tam hatırlamadığım için :)

kolay gelsin.