Fantastik Acpi Sorunları :)

Merhaba,

Sorunum şu echo mem > power/sys/state komutunu gnome altında verdiğimde
sitem uyuyor, uyanıyor... herşey olması gerektiği gibi yani. Gnome'u
kapatmaya çalıştığımda (bilgisayarı da) ekran bekleme konumuna geçiyor
ve makina sanki uykudaymış gibi bekliyor ama tuşlara tepki vermiyor.
Makina kitleniyor.

Sorunun bir parametresi de şu : adı geçen komutu konsol da verdiğim (x
kapalı) de sistem uyuyor ama uyanmıyor :)

Bu konuyla ilgili onlarca how-to okudum bu işe girişmeden önce hiçbiri
böyle durumlardan söz etmiyordu. Hala da arıyorum, bulamadım :)

Böyle şeyler yaşamış birileri var mı acaba?

Iyi Çalışmalar
Murat Sağlam