Re: deb Paketlerinde Konfigurasyonun Yapılması

* Ulas Vural [2005-03-04 17:13:22+0200]
> merak ettiğim şu: "Ben kurulumu kendi istediğim ayarlara göre yapacağım.
> Bundan sonra bu paketin güncelemesi yapıdığında otomatik olarak benim
> ayarlarıma göre mi güncellenecek? Yoksa her güncelleme çıktığında benim yine
> rules dosyasını değiştirip kaynak paketten kurmam mı gerekecek?" Tabii

Ikinci secenek :-)

> olur. Bu durum için sizler ne önerirsiniz?

Soruna bu sekilde cozum bulmak dogru degil.  Yapilandirma dosyalarinda
bunun bir cozumu olmali; Serdar beyin onerisini uyguladiniz mi?  En kotu
olasilikla ilgili Debian paketi icin bir hata bildirimi yapilabilir,
fakat buna gerek kalacagini sanmiyorum.