Re: deb Paketlerinde Konfigurasyonun Yapılması

Merhaba,

apt-howto dökümanına göz attım. Kaynak paketleri indirim onları biraz
inceledim. debian klasörü altındaki rules dosyasında kurulum parametreleri
bulunuyor. Bunları değiştirmem yeterli olacak sanırım. Bir de benim asıl
merak ettiğim şu: "Ben kurulumu kendi istediğim ayarlara göre yapacağım.
Bundan sonra bu paketin güncelemesi yapıdığında otomatik olarak benim
ayarlarıma göre mi güncellenecek? Yoksa her güncelleme çıktığında benim yine
rules dosyasını değiştirip kaynak paketten kurmam mı gerekecek?" Tabii
ikinci durum söz konusuysa zaten eskiden olduğu gibi kaynak kodundan kurarak
devam edip güncellemeleri de yazdığım betiklerle halletmem daha kolay bile
olur. Bu durum için sizler ne önerirsiniz?

İyi çalışmalar.
Ulaş Vural