Re: .pdb dosyalarını okumak için program

* T. Alp Ozkan [2005-11-10 21:53:24+0200]
[...]
> Tek sorunum dosya boyutları 50mb civarı olan .pdb leri palm'a yüklemek.

Bir yanlisiniz olmasin, 50MB cok buyuk bir rakam.  Emule edilen Palm'in
bellegi kullandiginiz ROM imajina/Palm tipine gore degisiyor.  POSE'de
bunu ayarlamak imkani yoksa son model Palm'lerden birine ait bir ROM
denemeniz yararli olabilir.

> Yorumlar:
> 1-debian kullanımı en kolay işletim sistemi (en objektif olan yorumum bu)

Oyledir. :-)

> 2-pose kullanımı kolay bir emülator.
> 3-küçük bir palm ekranında kitap okumak gerçekten zor muş.

POSE'de bir secenek olmali, emulator ekranini buyutebiliyorsunuz.  Hala
cok kucuk geliyorsa X'in cozunurluguyle oynayin, mesela 1280x1024
cozunurlukte calisiyorsaniz Xorg yapilandirmasina 1024x768 kipini
ekleyin ve POSE'deyken <Ctrl-Alt-+> ile zoom yapin, sadece bir fikir.

> 4-sonucun ekran görüntüsünü şu adreste görebilirsiniz.
> http://img328.imageshack.us/my.php?image=pose6nx.jpg

Guzel gorunuyor. :-)