Re: .pdb dosyalarını okumak için program

Sanırım uygun bir zaamanda Recai beyin anlattıklarını en azında bir
sefer deneyip, ne yapabileceğime bakacağım.  Yapılabilecek başka
birşey yoksa elimdeki kitapları okuyabilecek ucuz bir palm almayı bile
düşünebilirim.  Ama tabiki öncelik bu emülatorleri denemek.

Teşekkür Ederim

10.11.2005 tarihinde Linux Liste <bekirsonat@gmail.com> yazmış:

--
"may the force be with you."