Re: .pdb dosyalarını okumak için program

Merhaba,

* T. Alp Ozkan [2005-11-10 00:09:29+0200]
> Netten indirdiğim bazı tıbbi text bookları  okumak için bir programa
> ihtiyacım var.  Dosyaların uzantısı "pdb" . MS için isilo isimli bir
> program mevcut ama linux versiyonunu bulamadım.  pdb dosyalarını
> desktop makinemde okuyabilmek için program önerisi olan var mı?

Onerim makinenize bir Palm emulatoru kurmaniz:

    apt-get install pose

Bende bir Palm mevcut, pek kullanmiyorum su siralar.  Ama zamaninda
boyle yapardim.  Emulatoru kurduktan sonra buna bir de iSilo veya
Plucker'i kuracak ve o dosyalari emulatore yukleyerek okuyacaksiniz.
Plucker ve iSilo'nun Palm binarylerini (PRC deniyor buna) Google'da
aratarak bulabilirsiniz.  Ha bir de bu POSE icin bir ROM imaji
gerekiyordu galiba, o da bir yerlerde olmali, pose paketiyle hazir
geldigini sanmiyorum (yasal kisintilardan dolayi).

Palm piyasasini pek takip etmiyorum.  Emulator kurmadan bu is
masaustunde nasil yapilir, yeni ne programlar var hatirlamiyorum.
Debian 'plucker' paketine bir bakin (Palm emulatorune kuracaginiz
Plucker ayni kaynaktan cikma _ayri_ bir program).  Plucker masaustu,
hatirladigim kadariyla sadece bir conduit, yani cesitli dosyalari
(burada Web sayfalari) Palm'e eszamanli olarak yukleyen bir program...
diye hatirliyorum.