Re: Uzaktan Debian Kurulumu!

Merhaba :)

/mnt/debinstall dizininin icerigini silerek denedim :) Silmeden denedim :) Onuda sildim, Oburunude sildim... Hatta abarip diski yeniden bolumledim... Yeniden ext3 olarak formatlayip yeniden bagladim...

Simdi live cd'den apt'i calistirmak icin gerekenleri teker teker toparlayip kendi Debian'imi kendim toplamaktayim :P chroot ortaminda apt-get calismaya basladi ama sadece kendisi calisiyor ve ondada bir suru seyden yakiniyor. apt'in is gormesi icin daha cok ugrasmam lazim :) Henuz agi bile goremiyorum... Su durumda Debian kurmaya calismaktan cok lfs olayina girdim sanki :)

Saygilarimla...
Harun SEKER

Azer Demir yazmış:

Merhaba,

işlem sonlandıktan sonra aynı /mnt/debinstall dizinin içeriğini(o zamana kadar indirilen herşey) silmeden üzerine mi işlemi devam ettiriyorsunuz? ben debootstrap'ı kök dizinimin altına başka kök dizini kurmakta kullandım, ben de debootstrap işini yaparken bir hata aldım, ama sizinki değildi, tam hatırlamıyorum ama birşeylerin yapılandırması yapılırken hata veriyordu. sonrasında aynı dizini silmeden yaptığınızda yine aynı hatayı veriyordu, orayı boşaltıp denemiştim, bir hatalar vermiş miydi yine hatırlamıyorum ama şimdi o kök dizinini kullanabiliyorum. pek yardımcı olamadım ama kendi deneyimimi anlatayım dedim.

kolay gelsin.

Harun ŞEKER yazmış:

Selamlar...
Hayir cd'den arama yapmiyor. Zaten knoppix icerisinde kurlum paketleri yer almiyor. Dolayisiyla paketleri http://ftp.tr.debian.org adresinden aliyor. Sadece tek bir paketi indiremiyor ve islemi yarida kesiyor. Depolari degistirmek de dahil aklima gelen her seyi denememe ragmen bir turlu kuruluma devam edemiyorum! Ve uzakta bir yerde calisan sistemini katlettigim icin benden sabun yapmayi planlayan bir dostum var :)
Saygilarimla...
Harun SEKER

Can Kavaklıoğlu yazmış:

Merhabalar,
Daha önce yapmadığım için bilemiyorum ama, bir fikir olarak, acaba bu
dosya Knoppix cd sinde aranıyor olabilir mi? O da eskidir yoktur belki??

Bu vesileylen Serdar Aytekin'e tebrik ve teşekkürlerimi iletmek
istiyorum, hazırladığı dosyalar gerçekten ustalığını gösteriyor.

Can Kavaklıoğlu