Re: USB Mount Problemi

   Merhaba...
> usb stick'i mount etmek icin /etc/fstab icerisine /dev/sda1 /mnt/usb
> vfat noauto, users, rw, umask=0 0 0 satirini ekledim ve /mnt dizini
> icerisinde mount -t -vfat /dev/sda1 /mnt/usb yazdigimda "-vfat" diye

   "-vfat" diye bir dosya sistemini bilmemesi normal, çünkü zaten öyle
bir dosya sistemi mevcut değil. Mevcut dosya sistemleri arasında
sanırım sizin için en uygunu "vfat" olacaktır.

yanlış: "mount -t -vfat /dev/sda1 /mnt/usb"
doğru: "mount -t vfat /dev/sda1 /mnt/usb"

Ayrıca zaten fstab içerisine yazmış olduğunuz satırlardan dolayı bu
kadar uzun parametreler kullanmak zorunda değilsiniz sadece "mount
/dev/sda1" yada "mount /mnt/usb" demeniz yeterli olacaktır. (mnt
dizini içerisinde iken "mount ./usb" de yeterli olur)

--
Saygılar && İyi Çalışmalar
Timu EREN ( a.k.a selam )