Re: Uzaktan Debian Kurulumu!

Selamlar...
Hayir cd'den arama yapmiyor. Zaten knoppix icerisinde kurlum paketleri yer almiyor. Dolayisiyla paketleri http://ftp.tr.debian.org adresinden aliyor. Sadece tek bir paketi indiremiyor ve islemi yarida kesiyor. Depolari degistirmek de dahil aklima gelen her seyi denememe ragmen bir turlu kuruluma devam edemiyorum! Ve uzakta bir yerde calisan sistemini katlettigim icin benden sabun yapmayi planlayan bir dostum var :)
Saygilarimla...
Harun SEKER

Can Kavaklıoğlu yazmış:

Merhabalar,
Daha önce yapmadığım için bilemiyorum ama, bir fikir olarak, acaba bu
dosya Knoppix cd sinde aranıyor olabilir mi? O da eskidir yoktur belki??

Bu vesileylen Serdar Aytekin'e tebrik ve teşekkürlerimi iletmek
istiyorum, hazırladığı dosyalar gerçekten ustalığını gösteriyor.

Can Kavaklıoğlu