Re: Apache YapılandırmasınınSQL Sunucuda Bulunması...

    Merhaba ...
Teşektür ederim . O kadar google yaptım ama sanırım keywordlerim yanlıştı...

On 27/07/05, Muhlis OZTURK <muhlis@gmail.com> wrote:
> http://sourceforge.net/projects/mod-sqlinclude/
>
> gerekli aciklamalari sourceforge'da bulabilirsin, ama sakincalari var,
> her eklenti veya degisiklikte restart etmen gerek apache'yi, bende cok
> aradim runtime'da nasil okuturuz diye ama alet sadece startup
> sirasinda bunlari okuyup memory'de cacheliyor anladigim kadariyla,
> tirmalatiyor hafiften...

Hıms... tahmin etmiştim böyle bir şey olacağını. modulu deneyip koda
bakmak lazım sanırım bunu aşmak için.
> Eger SQL calismazsa direk dagitiyor safti, bilesin, apache hic
> baslamiyor yani, o yuzden veritabanini mirror'li bi raid'de tutmak ve
> gozun gibi bakmakta fayda var.

Bu sorun için kesinlikle bir hacking gerekiyor, anladığım kadarı ile
(koda daha bakmadım)
SQL sunucusuna bağlanamaz ise modul kendini sonlandırıyor buda
beklenmedik bir davranış olduğundan apache başlamayı reddediyor. Biraz
vaktim olduğunda koda bakarım anlarsam ne ala anlamazsam bilmiyorum ne
yaparım :)  ( ah birazcık C bilse idim ahh...)

--
Saygılar && İyi Çalışmalar
Timu EREN ( a.k.a selam )