Apache YapılandırmasınınSQL Sunucuda Bulunması...

    Merhaba...

   Pek debian ile alakalı olmasa da bu soruya yanıt verebilecek
kişilerin olduğunu tahmin ettiğimden buraya sormaya karar verdim.
Başlıktanda anlaşılacağı gibi apache yapılandırmasının her hangi bir
SQL sunucuda tutmak istiyorum (vhost kayıtlarını) bunu yapan bir
apache eklentisi bilen,duyan,kullanan varmı?

  Elbette bu durumun sakıncaları olacaktır.(boot sırasında SQL
sunucusu ile apache nin başlama sırası veya SQL sunucunun her hangi
bir nedenden çalışmaması vb.) Ama yinede denemek istiyorum.

--
Saygılar && İyi Çalışmalar
Timu EREN ( a.k.a selam )