Re: Apache YapılandırmasınınSQL Sunucuda Bulunması...

http://sourceforge.net/projects/mod-sqlinclude/

bunlari httpd.conf icine gomuyorsun:

LoadModule sqlinclude_module /usr/lib/apache/1.3/mod_sqlinclude.so

SQL_SQLPassword *******
SQL_Include "select virtual_host_data, virtual_dir_data from
virtual_configuration.include"

mysql> describe include;
+-------------------+--------------+------+-----+---------+----------------+
| Field             | Type         | Null | Key | Default | Extra          |
+-------------------+--------------+------+-----+---------+----------------+
| id                | int(4)       |      | PRI | NULL    | auto_increment |
| virtual_host_data | text         | YES  |     | NULL    |                |
| virtual_dir_data  | text         | YES  |     | NULL    |                |
| domain_name       | varchar(255) | YES  |     | NULL    |                |
+-------------------+--------------+------+-----+---------+----------------+
4 rows in set (0.00 sec)

gerekli aciklamalari sourceforge'da bulabilirsin, ama sakincalari var,
her eklenti veya degisiklikte restart etmen gerek apache'yi, bende cok
aradim runtime'da nasil okuturuz diye ama alet sadece startup
sirasinda bunlari okuyup memory'de cacheliyor anladigim kadariyla,
tirmalatiyor hafiften...

bu skeilde 90 kadar domain tutuyorum, bi sorunum yok.

Eger SQL calismazsa direk dagitiyor safti, bilesin, apache hic
baslamiyor yani, o yuzden veritabanini mirror'li bi raid'de tutmak ve
gozun gibi bakmakta fayda var.