Re: apt-get "92 upgraded, 0 newly installed, 0 to remove and 9 not upgraded"

Merhaba,

* yalçın karagöz [Tue, Jun 28, 2005 at 07:39:26PM +0300]
> Sanırım sorun bundan kaynaklanmıyor. Dediğiniz komutu çalıştırdım, "0"
> sonucunu verdi.
> Gerci bu beni o kadarda rahatsız etmiyor upgrade delisi birisi
> değilim. Ancak bazen paketleri internetten yeniden çekmeye çalışıyor.
> Bu da  biraz zaman alıyor.

Peki bu durum gayri-resmi depolardaki paketlerde mi oluyor? Yoksa resmi
depolardaki paketler icinde ayni durum soz konusu mu?

/var/lib/apt veya /var/lib/dpkg icerisinde yer alan dosyalarin birisinin
yapisinda bozulma olmus gibi. Paketlerin sisteminizde kurulu oldugu bilgisine
ulasamiyor. Ben yine sorunsuz bir *Packages listesi ile sorun cikaran
paketlerin yer aldigi *Packages dosyalarini karsilastirmanizi oneririm.

Dilerseniz sources.list dosyanizi gonderin, birlikte kontrol edelim.

--
Serdar Aytekin