Re: apt-get "92 upgraded, 0 newly installed, 0 to remove and 9 not upgraded"

Sanırım sorun bundan kaynaklanmıyor. Dediğiniz komutu çalıştırdım, "0"
sonucunu verdi.
Gerci bu beni o kadarda rahatsız etmiyor upgrade delisi birisi
değilim. Ancak bazen paketleri internetten yeniden çekmeye çalışıyor.
Bu da  biraz zaman alıyor.