Re: apt-get "92 upgraded, 0 newly installed, 0 to remove and 9 not upgraded"

Merhaba,

* yalçın karagöz [Mon, Jun 27, 2005 at 02:55:35PM +0300]
>  Merhaba
> Bazı karma depolardan yazılım yüklüyorum. son upgrade yaptıktan sonra ne
> zaman apt-get update, upgrade veya aptitude upgrade yapsam hep yaklaşık 100
> tane paketin güncellenmesini istiyor. indirip kuruyor, "setting up"lar
> sorunsuz tamamlanıyor ancak tekrar upgrade yaptıgımda tekrar aynı paketlerin
> güncellenmesini istiyor. kurulan paketlere baktım hepsinin de sürümü son
> kurulmak istenen sürümden aynı, ancak her sefada tekrar güncelleme yapıyor.
> Bunu nasıl düzeltebilirim.

Hatirladigim kadari ile bu tarz bir durumu daha once listede yine ele almistik
ancak problemin kaynagi su seklinde net bir sonuc elde edememistik. Benzer
bir problemi sources.list'imde gayri-resmi Debian kaynaklari kullanirken
bende yasamistim. O zaman gayri-resmi depolarin Package listelerinden
kaynaklanan bir durum oldugunu tespit etmistim. Durum tahmin ettigim gibi
ise konuyu biraz daha irdeleyebiliriz ancak su asamada sizdeki mevcut
durumun benzer sebepten olup olmadigini tam kestiremedim icin asagidaki
komutun ciktisini rica edebilir miyim?

# grep "installed-Size:" /var/lib/apt/lists/*Packages | wc -l

Problem, /var/lib/apt/lists/*Packages dosyalarinda ilgili paketlerde
"Intalled-Size:" olarak belirtilmesi gereken ifadenin "installed-Size:"
olarak yazilmis olmasindan kaynaklaniyor olabilir. Yukaridaki komutun
dondurgu sayi degerine gore problemin cozumunu ve neden kaynaklandigini
aramaya calisalim.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin