apt-get "92 upgraded, 0 newly installed, 0 to remove and 9 not upgraded"

Merhaba
Bazı karma depolardan yazılım yüklüyorum. son upgrade yaptıktan sonra ne zaman apt-get update, upgrade  veya aptitude upgrade yapsam hep yaklaşık 100 tane paketin güncellenmesini istiyor. indirip kuruyor, "setting up"lar sorunsuz  tamamlanıyor ancak tekrar upgrade yaptıgımda tekrar aynı paketlerin güncellenmesini istiyor. kurulan paketlere baktım hepsinin de sürümü son kurulmak istenen sürümden aynı, ancak her sefada tekrar güncelleme yapıyor. Bunu nasıl düzeltebilirim.

Bir diğer sorum da nvidia tv-out ile ilgili,
ekran kartımın Tv çıkışı ayarlamaya çalıştım. internetten buldugum kaynaklara göre

        Option "TwinView"
        Option "SecondMonitorHorizSync"     "30-50"
        Option "SecondMonitorVertRefresh"   "60"
        Option "MetaModes" "1024x768, 1024x768; 800x600, 800x600; 640x480, 640x480;"
        Option "TVStandard" "NTSC-M"

şeklinde ekleme yaptım device bölümüne, ancak bunu yaptıktan sonra sadece tv'ye görüntü gidiyor. ekrana gelmiyor. Her ikisinden de görüntü alabilmek için ne yapmalıyım?  conf dosyasından pek bişey aynamıyorum. baya bir örnek baktım ama nasıl yapacagımı tam kestiremedim. nvidia kullanıp tv-out çıkısını ayarlayan birisi varsa conf dosyasını gönderirse cok memnun olurum.
Herkeze teşekkürler.