Re: Mplayer' da VCD izleme problemi?

Merhabalar,
Ascii çıktısı için biraz baktım, "Settings" -> "Preferences" -> "Video"
-> "Output Modules" -> "Ascii art video output" (alttaki "Advanced
options" a basınca çıkıyor) diye bir seçenek var. Denedim çalıştı da.
Hemen altında renklisi bile var : )

Ancak şimdiye kadar VLC nin (VCL değil : ) Video Lan Client dan geliyor,
benim de baya zor olmuştu alışması) konsoldan çalıştığını görmedim.

Can Kavaklıoğlu