Re: apt-get "92 upgraded, 0 newly installed, 0 to remove and 9 not upgraded"

Ben de uzun süre uğraşmıştım TV-out ayarlayabilmek için. Eke kendi
XFree86-config dosyalarımı koyuyorum. İnceleyip kendinize
uyarlayabilirsiniz. Belki değiştirmeden de çalışabilir, bilmiyorum.
Bir deneyin isterseniz. Kolay gelsin!