apt-setup

Selam,

Sarge stable olmadan önce kurmuş olduğum 3 tane server var.
Sarge resmi olarak duyurulduktan sonra bu makinaların sources.list
dosyalarını aşağıdaki şekilde değiştirip dist-upgrade yaptım.

----
deb ftp://ftp.us.debian.org/debian/ sarge main non-free contrib
deb-src ftp://ftp.us.debian.org/debian/ sarge main non-free contrib
deb http://non-us.debian.org/debian-non-US sarge/non-US main contrib non-free deb-src http://non-us.debian.org/debian-non-US sarge/non-US main contrib non-free

deb http://security.debian.org/ sarge/updates main contrib non-free
----

bu konuda birkaç sorum olacak öncelikle yapmış olduğum dist-upgrade işleminden
sonra bu makinalar tamamen stable oldu mu ? Ben olduğunu tahmin ediyorum
eğer olmadı ise makinaları stable hale getirmek için yapmam gereken ek
işlem var mı ? Yeniden kurmak dışında çünkü bu makinalara ulaşmam zor
hiç biri bulunduğum ilde değil.
Bir diğer sorum ise epey uğraşmama rağmen bir türlü çözüm bulamadım.
normalde kullanmasamda denemek için apt-setup ı çalıştırdığım zaman
sources.list dosyasına stable yerine testing olan kaynakları ekliyor. Bunu
nasıl düzeltebilirim veya düzeltebilir miyim ?

Teşekkürler
İyi Çalışmalar
Soydan T. Renkmen