Re: apt-pinning

Merhaba,

* Serbulent UNSAL [Tue, Jun 14, 2005 at 11:12:52AM +0300]
> Merhaba
>
> Debian-tr.org daki apt-pinning dokümanından kopyalayıp yapıştırdığım
> depo
> adreslerinden bazıları için hata alıyorum. Acaba adreslerle ilgili bir
> sorun
> mu var ?
>
> Hata mesajı biraz uzun ama aşağıya yapıştırıyorum.
>
> Err http://ftp.tr.debian.org testing/non-US/main Packages
>   404 Not Found

Sarge ile birlikte "non-US" bolumu iptal edildi. Bu bolumde yer alan
paketler diger depolara aktarildi.

[...]

> Err http://ftp.tr.debian.org testing/updates/main Packages
>   404 Not Found

Bu satir guvnelik guncellemeleri icin olmali sanirim. Testing icin
su an guvenlik guncellemesi yok sorun hem ondan hem de satir
guvenlik guncellemeleri icin hatali yazilmis.

ftp.tr.debian.org adresi, ftp.tr.debian.org/debian-security seklinde
olmali. Ancak zaten bu satira gerek yok.

Debian-tr adresinde yer alan belgelerin bir kisminda bilgiler Sarge'in
duyurulmasi ile birlikte hatali depolari gostermeye basladi. Hepsinin
elden gecmesi gerekli. Belgeleri gozden gecirip Sarge icin uygun
hale getirecegiz.

--
Serdar Aytekin