Re: apt-setup

Merhaba,

* Soydan T. Renkmen [Mon, Jun 13, 2005 at 02:24:38PM +0300]
> Selam,
>
> Sarge stable olmadan önce kurmuş olduğum 3 tane server var.
> Sarge resmi olarak duyurulduktan sonra bu makinaların sources.list
> dosyalarını aşağıdaki şekilde değiştirip dist-upgrade yaptım.

Islemleri sorunsuz sekilde tamamlamis iseniz gecis yapmisinizdir.

[...]

> deb http://non-us.debian.org/debian-non-US sarge/non-US main contrib
> non-free

non-US bolumu Sarge ile birlikte iptal edildi. Bu satira gerek yok.

[...]

> Bir diğer sorum ise epey uğraşmama rağmen bir türlü çözüm bulamadım.
> normalde kullanmasamda denemek için apt-setup ı çalıştırdığım zaman
> sources.list dosyasına stable yerine testing olan kaynakları ekliyor. Bunu
> nasıl düzeltebilirim veya düzeltebilir miyim ?

Onemli bir noktaya isaret ettiniz. Siz dedikten sonra bende Woody'den
Sarge'a cevirdigim makinelerimde kontrol ettim benzer sorun var. Yani
apt-setup stable yerine testing depolarini ekliyor.

Bu konuda bildirilmis bir hata kaydi var mi diye kontrol ettim.

	http://bugs.debian.org/154482

Sorun burada tartisiliyor. Ancak gordugum kadari ile sunulan net bir
cozum yok. Yani konu halen masada. Buradan konuyu takip etmekte fayda var.

Siz su an icin adresleri elle giriniz.

Yurtdisindaki makineler icin ornek sources.list :

deb http://http.us.debian.org/debian sarge main contrib non-free
deb-src http://http.us.debian.org/debian sarge main contrib non-free

deb http://security.debian.org sarge/updates main contrib non-free

Yurticindeki makineler icin :

deb http://ftp.tr.debian.org/debian sarge main contrib non-free
deb-src http://ftp.tr.debian.org/debian sarge main contrib non-free

deb http://ftp.tr.debian.org/debian-security sarge/updates main contrib non-free

Bu arada, Woody'den, Sarge'a yerinde geci yaparken nelere dikkat edilmesi
gerektigi konusunda bir yaziyi Debian-tr'ye koyacagim.

--
Serdar Aytekin