Re: Fazlamesai.net Hackerların Saldırısına Uğradı...

Merhaba,

* Murat Sağlam [2005-06-10 13:17:02+0300]
> Sizinde haklı olduğunuz yönler var. Konuyu daha da uzatmayalım artık
> isterseniz. Bilgi güvenliğini masaya yatıralım derken amaçsız bir reklama
> neden oldu bu mesaj. Konuyla ilgili rahatsızlık duyanlardan özür diliyorum.

Oz elestiri icin tesekkurler, ben de bu tarz bir hassasiyete isaret
etmek istedim.  IT guvenligini _Debian baglaminda_ konusmamiza vesile
olacak cok durum var.  Debian security'nin calisma seklini zaman zaman
-dilimiz dondugunce- anlatmaya/anlamaya calisiyoruz da zaten.