Re: Fazlamesai.net Hackerların Saldırısına Uğradı...

Tolga KORKUNCKAYA yazmış:

Haberin yayilmasindan yana bir sorun olmaz, ama bu sekilde degil. Bu tur bir bilgiyi yaymak ve duyurmak sizin uzerinize dusen bir gorev degil, zira siz FM icerisinde neler olmus olabilecegini bilen oradan sorumlu kisi degilsiniz. Boyle bir durum olmus olsa kendi kararlari dogrultusunda aciklar bir mesaj yazar hatta web sayfalarina koyarlar veya koymazlar bu kendi tasarruflaridir.

Sizinde haklı olduğunuz yönler var. Konuyu daha da uzatmayalım artık isterseniz. Bilgi güvenliğini masaya yatıralım derken amaçsız bir reklama neden oldu bu mesaj. Konuyla ilgili rahatsızlık duyanlardan özür diliyorum. Amaç sadece IT güvenliğine dikkat etmeyen bazı arkadaşlarımızın sonunda hüsranla sonuçlanan paylaşım çabalarına dikkat çekmekti.

*Ustelik keske benim yazdigim birkacyuz satir koda da bazi hacker saldirsalar da projelerimi hizlica bitirebilsem... Terminoloji diyorum size, sabah ve aksam yatmadan once birer kasik...*

Eminim çağrınız dikkate alınacaktır :)

Murat SAĞLAM