Re: Fazlamesai.net Hackerların Saldırısına Uğradı...

Recai Oktas yazmış:

Boyle bir haberin listeyle _hicbir_ alakasi yok.  Ayrica haberin bu
sekil yayilmasi sadece bu kotu niyetli insanlarin isine gelir.  Lutfen
bundan sonra bu konuya dikkat edelim.
Merhaba,

Insanlar bu konu hakkında bilgi sahibi olsunlar ki böyle şeylerden çok da fazla etkilenmeyelim. Kapatılan bilgileri kaybolan linux portalları olmasın. Ben bu bağlamda bu haberi listeye göndermeyi uydun buldum. Unutmayın insanlar bilgi güvenliği konusunda bizler gibi onlar prestij kazanacak aman konuşmayalım tavrında olsalardı hala nuke ve benzeri yamalı bohçalara ' OR 1=1-- gibi enjeksiyonlar yapılıyor olurdu. Konuşalım ki bilgiler paylaşılsın, daha güçlü defans yapılsın...

Murat Sağlam