Re: Fazlamesai.net Hackerların Saldırısına Uğradı...

On 10-Jun-2005 Friday 12:08, Murat Sağlam wrote:
> Recai Oktas yazmış:
>
> Merhaba,
>
> Insanlar bu konu hakkında bilgi sahibi olsunlar ki böyle şeylerden çok
> da fazla etkilenmeyelim. Kapatılan bilgileri kaybolan linux portalları
> olmasın. Ben bu bağlamda bu haberi listeye göndermeyi uydun buldum.
>
> Unutmayın insanlar bilgi güvenliği konusunda bizler gibi onlar prestij
> kazanacak aman konuşmayalım tavrında olsalardı hala nuke ve benzeri
> yamalı bohçalara ' OR 1=1-- gibi enjeksiyonlar yapılıyor olurdu.
> Konuşalım ki bilgiler paylaşılsın, daha güçlü defans yapılsın...

> [...]

Haberin yayilmasindan yana bir sorun olmaz, ama bu sekilde degil. Bu tur bir
bilgiyi yaymak ve duyurmak sizin uzerinize dusen bir gorev degil, zira siz FM
icerisinde neler olmus olabilecegini bilen oradan sorumlu kisi degilsiniz.
Boyle bir durum olmus olsa kendi kararlari dogrultusunda aciklar bir mesaj
yazar hatta web sayfalarina koyarlar veya koymazlar bu kendi tasarruflaridir.

Ustelik keske benim yazdigim birkacyuz satir koda da  bazi hacker saldirsalar
da projelerimi hizlica bitirebilsem... Terminoloji diyorum size, sabah ve
aksam yatmadan once birer kasik...

--
R. Tolga KORKUNCKAYA
FORSNET Bilgi Teknolojileri