Re: Xorg yansısı

Merhaba,
sorunsuz calistigini bildiginiz ya da dusundugunuz uygulamalari pek
degistirmenizi tavsiye etmem fakat bazi durumlarda ise yarayabilir.

X.Org ile Composite destegini kullanabilirsiniz. (XFree86'da yok diye
hatirliyorum, yaniliyor olabilirim, arastirmadim.)

xcompmgr ve transset uygulamalarini kullanarak grafik arabiriminizi cok
daha guzel hale getirebilirsiniz.

Bu acidan bakacak olursak XFree86'dan X.Org'a gecis mantikli olabilir.
Teknik anlamda sorununuz yoksa bunu goz zevki icin yapabilirsiniz.

Saygilarimla,
Hakan POLATKAN <hakan*soulmaster.org>

--
In /dev/null no one can hear your scream