Re: Xorg yansısı

merhaba,

operanin turkiyede hic yansisi yoktu keza postgresql inde. . Hepsinin alinmasinin bir sebebi var ve bu sunucu debian foundation tarafindan karsilanmis bir sunucu degil. Ankara Universitesinin ftp sunucusu. Debian Yansisi olmaktan baska vazifeleride var.

sunucunun Ankara Üniversitesi'nin sunucusu olduğunu bilmiyordum, eğer durum böyleyse elbette başka ihtiyaçların, ubuntu'nun, gentoo'nun, opera'nın vb. bulunması da normal.

sonucta burada debian in offical repo lari hangisi biliniyor. Hayir bunlar official diil istemiyoruz seklinde dusunen varsa
sources.list ine yazmasin bi zahmet!...

soruyu sorarken amacım merak ettiğim bu soruya bir cevap alabilmekti, cevap da aldım. işin tam aslını bilmeden, "bu resmi yansı, siz neden bu dizinleri koydunuz buraya?" gibi bir soru değildi sorum. emeğinize saygı duyuyorum.

iyi çalışmalar.