Re: [HABERLER] Debian GNU/Linux 3.1 ``sarge'' duyuruldu

Merhabalar,
Sayın üstadlar kafam biraz karıştı. Şimdi ben dün ikindi vaktinden
beri bilgisayarıma daha önceden (baya bi önce) netten indirip cd ye
bastığım
sarge netinstaller cd sinden sarge 3.1 kuruyorum ve şu an halen
apt-get gnome ile gnome u yüklüyorum. Bu kurulum sonunda benim
sistemim kararlı sarge sürümü mü oldu yoksa testing kurulumu mu oldu?
Bu netinstaller cd si artık güncelliğini yitirdi mi? Yani ben evimdeki
bilgisayara bu cd ile kararlı sarge kurabilir miyim?
teşekkürler.