Re: [HABERLER] Debian GNU/Linux 3.1 ``sarge'' duyuruldu

On Tue, Jun 07, 2005 at 12:43:32AM +0300, Fatih ARSLAN wrote:

> Sarge olan yeri Etch yapsak ne olur ? Yoksa anonda edilmesini mi
> beklicegiz? En iyisi herhalde testing yazmasi, böylelikle probmel
> yasanmaz herhalde

Aslinda su an itibari ile Etch'de testing surumun kod adi olarak
ilan edilmis oldu. Onceki iletideki bu ifade biraz hatali olmus.

	http://www.nl.debian.org/releases/
	http://www.nl.debian.org/releases/testing/

Sayet testing surumde kalip devam etmek isterseniz /etc/apt/sources.list
dosyanizdaki testing ifadelerini degistirmeye gerek yok. Testing (Etch)
icin /etc/apt/sources.list dosyasinda 'testing' veya 'etch' ifadesini
kullanabilirsiniz.

Benim esas dikkat cekmek istedigim nokta, Sarge'nin keyfini cikarmak
isteyenler icin sources.list dosyasinin olmasi gereken durumu. Bu
durumda 'sarge' veya 'stable' ifadelerini kullanmak uygun olur.

Ancak dedigim gibi ftp.tr.debian.org adresinde bu guncelleme islemi
henuz tamamlanmadi. Buna da dikkat etmek gerekir. Bu nokta da
cok fazla acele etmeden en azindan yarini beklemekte fayda var :)

Sahsen ben kendi adima Sarge'in tadini cikarmaktan yanayim :)

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin