Re: veri kaybetmeden disk bölümleme

On Fri, 2005-06-03 at 16:23 +0300, koray wrote:
> Evet benden kaynaklanan bir sorun. İstediğimi yanlış ifade etmişim.
> Yeni bir diske değil, var olan diskte yeni yaratacağım bir partitona
> bağlamak istiyorum.
> yani mesela /home dizinine bağladığım 150gb lık kısmı 120 ve 30 diye
> ikiye ayırıp birini yine /home kısmına diğerini de /var/www altına
> bağlamak istiyorum.
Kendim hic denemedim, o nedenle "kesin" bir sey soyleyemem.

Fakat parted[1] (ya da grafik arayuzlu haliyle qtparted) ile yeniden
duzenleyebilirsiniz. Her iste oldugu gibi bu iste de %100 garanti yok.
Bolumlemeyi yapmadan once verilerinizi mutlaka yedekleyin!

Iyi calismalar...

[1] http://www.gnu.org/software/parted/parted.html