Re: veri kaybetmeden disk bölümleme

On Fri, 2005-06-03 at 14:55 +0300, koray wrote:
> Merhabalar,
> mevcut disk bölümlememde bazı değişikliklere gitmek istiyorum.
> /var/www dizinini ayrı bir diske bağlamak istiyorum.

/var/www klasorunuzu ayri bir yere yedekleyin. Yeni diskinizi taktiktan
sonra tek yapmaniz gereken fstab dosyaniza gerekli satiri eklemek:
/dev/hdXx       /var/www           ext3     [defaults] 0       0

[defaults] ozellikleri ihtiyaciniza gore duzenleyebilirsiniz. Daha sonra
yedeklerinizi bu bolume tasiyin.