Re: debian java jdbc MySQL OpenOffice

Henuz OpenOffice 1.1.3 de bir baglanti elde etmis
degilim ancak OpenOffice 2.0 da driverin basarili
oldugunu sonunda gorebildim. Ve Squirrel de de
basarili bir JDBC baglantisi elde etmeyi basardim.

Sorunun kaynagini
http://forums.mysql.com/read.php?39,22579,27226#msg-27226
da mysql den bir sorumlu dogru tespit etmis. Paketin
icerisinden cikan iki .jar dosyasini birden Classpath
e kopyaliyordum ben garanti olsun diye. Isi bozan
galiba buydu. "-g" li dosyayi sildim ve cozulmuse
benziyor.

Benim 4-5 gunluk ugrasim birgun belki birilerinin
ugrasmamasina yarayabilir.

http://lists.debian.org/debian-openoffice/2004/06/msg00054.html

http://www.stardeveloper.com/articles/thread.html?tid=1134

http://forum.java.sun.com/thread.jspa?threadID=615056&tstart=120