Re: debian-tr hakkinda

    EK> ...yatay
    EK> yapıda muhattap alınacak sorumlu gösterilecek kimse olmadığı
    EK> için, böyle bir risktende korunmuş oluyoruz. :) [...]

Bu da korumuyor olabilir aslinda.  Dernek olmaktan belki koruyor ama
orgut olmaktan korudugundan emin degilim.  "Bunlar hucre gibi
calisirlar ne baslari bellidir, ne birbirlerini tanirlar" diyebilir
birisi.  Ustelik egitim yapildigi dahi iddia edilebilir ki ona da izin
lazim benim bildigim (basinda Kuran kursu diye konusuluyor ama o kanun
hersey icin gecerli olsa gerek).  Boyle seyleri avukatlara sorunca kih
kih gulup 'hakimler bu isten kimseyi mahkum etmez' diyorlar, 'dava
acilmaz' degil.  Bu acidan bakilinca org.tr olunmasinin da sevinilecek
bir tarafi olmayabilir.

Bu tip posta listesi, site gibi yerlerde aktif konusanlarin eninde
sonunda birilerini (notr 'birileri' bu, ille de devlet olmasi gerekmiyor)
kizdirdiklari dusunulurse aslinda bu calismalarin kazasiz belasiz
devam etmesinin 'Turkiye nasil olsa yavas da olsa serbestlesiyor' gibi
bir hesaba dayandigi ortada.  EK'nin 'manyak' diye bahsettigi tip
insanlarin kitligi yok memlekette, zaman gectikce sIkIntI ihtimali
artiyor.

BM