Re: Exim4,Procmail,Fetchmail ve Mutt hakkinda belge!

Sorularinizin cevapini bilmiyorum.Cünkü bende türkce klavye yok, ve
iso-8859-1 kullaniyorum. Ama locales ayarlarina bakmakta yarar var.
Bu sorulari listeye atabilirsiniz, bu konuda tecrübeleri insanlar
olduguna inaniyorum. Yardimci olurlar

Saygilar

--
Fatih Arslan