Re: Exim4,Procmail,Fetchmail ve Mutt hakkinda belge!

Son cümlenize aynen katılmakla beraber şu soruları soracam:
1-)Belgenize bi göz gezdirdim. Dediğinize göre eskiden thunderbird kullanıyor muşsunuz. Peki thunderbird ile gmail hesabınızdan başka hesaplara e-mail gönderirken türkçe karakterlerinin okunmaması gibi bir sorun oluyor muydu? (özellikle yahoogroupsa, sırf bunun için halen yahoo hesabımı kullanıyorum). Ben de thunderbird'ü bir ay kadar kullandım ama utf-8 ile göndersem de iso 8859 ile göndersem de yine de türkçe karakterler okunmuyordu. Gmailin web arayüzünden göndersem de değişen birşey olmuyor.
2-)Böyle bir sorun bu belgede anlatılan yöntemde de karşınıza çıkıyor mu?
3-)Bu yöntemle gönderilen e-maillerde karşı taraf sizin kendi ip'nizi görüyor değil mi?
4-)Ben de bazen pine aracılığı ile e-mail gönderiyorum(postfix kurulu iken) ama maillerim karşı tarafın "junk mail" veya "Trash" kutusuna düşebiliyor. Bunda da böyle bir sorun oluyor mu acaba?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkür eder, iyi çalışmalar dilerim.

On 6/2/05, Fatih ARSLAN <fatih@sabutay.org> wrote:
On Thu, Jun 02, 2005 at 03:10:40PM +0300, mehmet turkoglu wrote:
> Yahu kardeşim bu kadar çok da belge çıkarılmazki, uygulamaya yetişemiyoruz
> :)))

Debianci haraket engelenemez :), vallah benimde daha yapmak istedigim,
daha dogrusu belgesi elimde bulundugum bazi seyleri yapmak istiyorum,
ama dedigin gibi yetisemiyoruz. Cok güzel gidiyor, bundan 2-3 sene sonra
merak ediyorum, nasil bir tablo gözümüzün önünde bululnacak.
Hakaten artik, bu camia icin birsürü gönüllü insan var. Ve gittikce de
artiyor. Umarim bu artis degismez :).Onlar olmasaydi belki ben suan
linux kullanmiyor olamiyacaktim.

--
Fatih Arslan
www.sabutay.org