Re: Exim4,Procmail,Fetchmail ve Mutt hakkinda belge!

On Thu, Jun 02, 2005 at 03:10:40PM +0300, mehmet turkoglu wrote:
> Yahu kardeşim bu kadar çok da belge çıkarılmazki, uygulamaya yetişemiyoruz
> :)))

Debianci haraket engelenemez :), vallah benimde daha yapmak istedigim,
daha dogrusu belgesi elimde bulundugum bazi seyleri yapmak istiyorum,
ama dedigin gibi yetisemiyoruz. Cok güzel gidiyor, bundan 2-3 sene sonra
merak ediyorum, nasil bir tablo gözümüzün önünde bululnacak.
Hakaten artik, bu camia icin birsürü gönüllü insan var. Ve gittikce de
artiyor. Umarim bu artis degismez :).Onlar olmasaydi belki ben suan
linux kullanmiyor olamiyacaktim.

--
Fatih Arslan
www.sabutay.org