Re: Firefox ve crash

On Thu, Jun 02, 2005 at 08:24:58PM +0300, Leoman wrote:
> Firefox u kullanırken sıklıkla bütün pencereleri birden kapanıyor.
> Bunun sebebini öğrenemem için nereye bakmalıyım
> /var/log ve ~/.mozilla altındaki dosyalarda bulamadım.
>
> Bir de tarz problemleri yaşayan varmı hiç.
> Benden mi kaynaklanıyor yoksa genelde firefox paketiyle ilgili bir bug
> mı var?
>

> Sarge (en son bugün upgrade ettim)
> Firefox 1.0.4-2

Bendede eskiden bu oluyordu, yani cökmeler.
Neden oldugun tam bilemiyorum, ama ~/.mozilla klasörünün icinde, size
ait bir klasör olacak. w34rfsdsfdsai.default sekline birsey.
Onun bir kopyasini baska yere alip, silmenizi tavsiye ederim.

Ben öyle yaptim, ve birdaha da cökmedi.

Saygilar

--
Fatih Arslan